Instalarea unui antivirus Avira free edition -tutorial video

Instalarea unui antivirus Avira free edition -tutorial video
3.84 (25) 76.8%

In acest video tutorial vom instala impreuna un antivirus free .

Am ales un antivirus gratuit pe care il vom downloada ,instala si seta impreuna.In acest tutorial video am ales sa instalam un antivirus avira care este foarte usor pentru sistem,si care se achita foarte bine de sarcinile unui antivirus.

La ora actuala acest antivirus este in topul preferintelor utilizatorilor,lasind in urma multe aplicatii asemanatoare precum Avast,care si-a pastrat o interfata imbatrinita si Avg free edition care a imbunatatit mult interfata dar a  complicat inutil si functionarea motorului de scanare,acesta ingreunind la rindul lui functionarea calculatorului.

Aceasta parere este strict personala,iar voi trebuie sa incercati toate produsele pentru a lua o decizie in cunostinta de cauza.

de Pelu Bogdan

ATENTIE

Pentru confortul vostru acest tutorial video este in ROMANA si poate fii urmarit full screen (pe tot ecranul)


Get the Flash Player to see the wordTube Media Player.


Tutoriale similare



Comentarii

  1. nu stiu nimika de antivirusu asta eu am un norton antivirus e 2007 si nu stiu cit de bun e dar dak poti sami spui ceva despre el nu ma supar……….si dak vrei pot face un filmulet cu instalarea lui co cunosc bine in schimb as vrea sa aflu si dak poti sa ma inveti cum se instaleaza un nod32 pentru o rietena dea mea ca are cal slab si eu nu stiu cum se face o instalare……mersi mult

    View Comment
  2. Despre norton iti pot spune sigur ca maninca multe resurse si eu l-am dezinstalat intr-o jumatate de ora de la instalare si sincer nu pot sa-l recomand cuiva.
    Dar poate ca au scos versiuni mai eficiente,de ce sa vorbesc aiurea?
    Cit despre nod 32 ,sincer nu pot sa-l sufar are un milion de setari si nu comunica cu utilizatorul pc-ului ,insa o sa incerc sa vorbesc cu prietenul meu boby sa vad poate vrea sa faca el tutorial cu Nod 32.
    Daca nu-mi place mie asta nu-nseamna ca nu-i bun,doar ca nu-i pe gustul meu.

    View Comment
  3. Despre avira nu pot spune decit ca este un antivirus :BUN,GRATUIT si USOR DE FOLOSIT dar nu are firewall si motoare suplimentare de scanare,insa in ceea ce priveste partea de antivirus este chiar bun.

    View Comment
  4. buna.multumesc ptr acest tutorial caci aveam nevoie de un antivirus dar nu aveam bani sa-l cumpar(aveam NOD32 si nu eram deloc multumita de el).Si e interesanta si smecheria cu revo, am instalat si acest program si am ramas surprinsa de cate fisiere raman nesterse atunci cand dezinstalam cu programul din start .Revo e super ,plus ca face si alte multe chestii benefice sistemului.Multumesc ptr tot ce faceti pentru incepatori ca mine.Sa fiti iubiti.

    View Comment
  5. ok mersi mult dak reusesti sa vorbesti cu boby sa faca un tutorial cu nod32 ar fi misto……..multa sanatate?

    View Comment
  6. Daca e sa vorbim de nod32 e bunicel, eu folosesc Eset Smart Security ,e mai bun decat nod 32,tot de cei de la Eset e produs, pe langa antivirus are si antispyware,firewall,antispam,nu mananca multe resurse.Bineinteles ca cei de la Eset ar putea veni cu o interfata mai moderna si sa faca setarile mai accesibile si mai simple,dar in rest e ok.

    View Comment
  7. Cei de la Symantec au scos recent Norton Antivirus 2009 care cica consuma foarte putine resurse si isi face update din 15 in 15 minute(se cheama rapid pulse updates)…dar tot avira este cel mai tare la detectat virusi in timp ce Kaspersky are cea mai buna dezinfectzie

    View Comment
  8. eu am folosit avira premium si mia expirat acum 2 saptamani acum folosesc comodo si sunt multumit de el

    View Comment
  9. foarte tare frate
    am ce invatza
    suntetzi cei mai destepti

    View Comment
  10. multumim pentru tutorial

    View Comment
  11. salut cristi am si eu o antrebare ce parere aveti de avira premium din cate am aflat nu are firewall merge cu zone alarm?

    View Comment
  12. @olimpiu: Nu conteaza cu ce antivirus combini firewallul atat timp cat antivirusul nu face parte dintr-o suite si nu are inclus si un firewall! Vezi k avem tutorial despre Zone Alarm sau COMODO scrie sus la search in dreapta Zone Alarm sau COMODO si da enter …o sa gasesti tutorialele!

    View Comment
  13. cristian a zis:

    salut! d c nu poate sa-si faca update?I dau start update cauta el ce cauta dar la interfata imi arata ca tot nu si l-a facut.multumesc

    View Comment
  14. @cristian: Dupa cum vezi acest avira este free,si tocmai din aceasta cauza nu ai foarte multe optiuni printre care nici pe cea de a face upgrade la cerere…el isi va face singur upgrade cand vrea el,pt ca este free,si asta e si scopu…ai niste limitari ca sa te faca sa cumperi produsul…lasa-l in pace ca se va upgrada el singur…o sa vezi…nu merge sa-l upgradezi la cerere,cand vrei tu!

    View Comment
  15. cristian a zis:

    ms adrian

    View Comment
  16. cristian a zis:

    dar nici dupa 4 zile nu-si face singur up-date?

    View Comment
  17. @cristian: Daca il setezi aiurea normal ca nu-si face upgrade!!! Poate l-ai setat la Update mode – minimized! Sau poate ai un firewall care-l blocheaza…Fa-i firewall-ului o regula pt Avira sa nu-l mai blocheze…Sau poate il ai activ firewall-ul din windows,Dezactiveaza-l ca si asa nu e bun de nimic! Ca sa-l dezactivezi te duci in control panel si apoi la Firewall,si alegi turn off firewall.

    View Comment
    • camelia a zis:

      Esti foarte destept! Te joci si uneori gandesti si explici prea repede.Ce mult as vrea sa “fiu tu” macar 30 min sa rezolv ce am de facut si apoi…sa redevin eu! Multumim pt sfaturi! Esti tare!

      View Comment
  18. Bun acest antivirus sincer pana acuma nu am auzit de el dar avira si zonealarm fac o echipa buna dupa parerea mea nam avut nici un fel de problema cu virusi sau alte chesti.

    View Comment
  19. Salut..nu stiu cat de priceput esti adminule..stiu ca eu sunt undeva intre incepator si mediu..dar sa stii ca gresesti la faza UpDate-ul(UpGrade..cum ii spui tu..)

    explicatia:

    eu folosesc acest antivirus de mai mult de un an si jumatate..si am observat o chestie..updateul e valabil numai o anumita perioada(nu stiu exact algoritmul pentru ca vad ca acum e valabil pana pe 07.2010)..p-orma trebuie redescarcat de pe site,reinstalat…si merge ca nou..Update-ul TREBUIE sa mearga oricand ii dai manual..macar sa spuna ca nu exista un update mai nou decat ce ai tu..

    dovada:

    Help -> About Avira.. -> License Information : License valid until 01.07.2010

    am descoperit asta tot incercand sa fac update manual,pentru ca de mai mult de 4 zile nu facea singur..asta se intampla undeva in toamna anlui 2008(daca imi mai amintesc bine)..undeva era specificat ca am depasit perioada sau ceva de genul asta..

    acum nu stiu daca asta e problema lui cristian..dar in mod normal Avira FACE update in fiecare zi (versiunea veche chiar deskidea o ferestruica mica in care arata..cea noua mai deskide doar plictisitoarea fereastra de reclama)

    over & out..

    View Comment
  20. Revin cu o rectificare si cu scuzele de riguare..m-am uitat acum in Reports..se pare ca in perioada 25.03-30.03 nu s-au realizat update-urile..scuzele mele..

    Totusi asta nu inseamna ca “avira este free,si tocmai din aceasta cauza nu ai foarte multe optiuni printre care nici pe cea de a face upgrade la cerere” si mai ales ca se face “upgrade” ;))

    Se pot face UPDATE-uri MANUAL..(si doar la partea cu upgrade vs. update exista o mica probabilitate sa ma insel..sau poate nu:P)

    over & out..

    View Comment
  21. @Ciurlycu:
    Acest antivirus este cit se poate de gratuit, in schimb iti apare un mare banner pe care trebuie sa-l inchizi sau sa-i dai ok, indiferent ce alegi este tot una.
    Eu cred ca este ceva suportabil.
    Cu privire la update-uri nu stiu ce sa-ti spun pentru ca nu am apucat sa-l folosesc pentru o perioada lunga de timp.
    Prin natura activitatii noastre trebuie sa instalam si sa dezinstalam destul de multe softuri si nu reusim sa le pastram o perioada lunga in pc instalate ca sa ne putem pronunta.

    View Comment
  22. @Ciurlycu: Hai sa-ti spun care e diferenta intre upgrade si update vrei? Update = isi face update doar la baza de date si la semnaturile virusilor!! Upgrade = se face upgrade la programul in sine,adik daca a iesit o noua versiune de Avira in upgradezi,tu ai avut avira 8 dar a iesit avira 9 nu de foarte mult timp! Trebuia sa-i dai Upgrade manual,doar updateul si-l face automat(cel cu semnaturile pt virusi) insa upgradeul tre sa-l faci manual!

    View Comment
  23. Bodybuilder a zis:

    Ce parere aveti despre Avast?

    View Comment
  24. dstefoglo65 a zis:

    Salutare tuturor.Am o problema cu antivirusul( avira antivir classic).De cateva zile nu mai reusesc nicicum sa-i fac update,imi apare ca nu se poate conecta la server.Netul imi merge foarte bine.Cand dau “start update”ajunge pana la vreo 14 %,apoi imi apare mesaj de genul” no connection to the internet…” Am dezinstalat antivirusul,am dat restart,apoi am sters si folderul din C/ PROGRAM FILES,am reinstalat din nou ,dar imi da exact aceeasi eroare. Va rog mult de tot,daca cineva are vreo idee ce-ar putea fi,sa-mi lasati un mesaj,ori aici,ori la ID-ul dstefoglo65 (pe yahoo messenger). Va multumesc.

    View Comment
  25. dstefoglo65 a zis:

    Mm-am descurcat! ura-a-a-a!

    View Comment
  26. Alexandra a zis:

    Buna!
    Am si eu o problema si as avea nevoie de ajutorul vostru: acum vreo saptamana am avut probleme cu ceva spyware.M-a sfatuit un amic sa instalez SpyWare Doctor, si asta m-a ajutat.Dupa ce am scapat de spyware, am observat ca imi disparuse antivirusul ( eu folosesc Avira Free de cativa ani)…Ma gandeam k poate l-a sters Spyware Doctor, asa ca l-am reinstalat.Aici incepe problema mea.Chiar daca l-am reinstalat, antivirusul nu mai porneste 🙁 Am incercat sa il reinstalez de multe ori si imi apare Shortcut pe ecran dar daca incerc sa ii dau Open nu are nicio actiune.Ce sa mai vorbesc sa se deschida cand pornesc calculatorul…Imi imaginez ca asta se intampla de la virusii acumulati in ultimele zile…Va rog, daca aveti vreo idee de ceea ce se intampla, dati-mi si mie un sfat.Multumesc mult!

    View Comment
  27. moonwolfesss a zis:

    in filmulet de prezentare e o versiune mai veche de avira.am incercat sa urmez sfaturile voastre der e diferita instalarea la versiunea nou.
    intrebarea mea este:e buna versiunea e normal sa se compurte diferit?astept raspuns cat mai urgent…daca se poate. Respect baietii sunteti tari.

    View Comment
  28. Adrian a zis:

    @moonwolfesss: tutorialul e cam vechiut de atunci avira a scos o noua versiune de antivirus si anume Avira free versiunea 9 cea din tutorial e versiunea 8,in mare setarile au ramas cam la fel doar ca la 9 au mai adaugat 2 functii sau 3 in plus….Da e normal ca cel 9 sa se comporte diferit de cel din tutorial!! Nu putem face tutorial de fiecare data cand un produs scoate o noua versiune pt ca sunt softuri care isi scot versiuni foarte des…si asta ar insemna sa umplem siteul numa cu tutoriale pt acel soft…in principiu setarile raman cam la fel,doar ca mai vin functii noi,pe care urmeaza voi sa le descoperiti,e bine sa cercetati si voi,sa invatati sa incercati nu sa asteptati totul deagata!!! “munciti” si voi putin si explorati singuri softul ca nu va musca!!!

    View Comment
  29. doresc sa ne frace-ti o demonstratie a dezinstalarii antivirusilor cu Revo Uninstaller, pentru a pacali Key-ul (poate ma insel dar cred ca la antivirusi nu se poate face dezinstalarea completa ,dupa cum sustine-ti cu Revo Uninstaller sau poate nu ma pricep eu destul de bine.)Multumesc !!!

    View Comment
  30. Adrian a zis:

    @geo: Cat de larga e fereastra ta de browser? atat de ingusta incat n-ai citit ce am scris eu exact deasupra ta nu?Ia citeste atent ce am spus eu exact deasupra ta asa ingrosat si poate te luminezi…aaa ce zici?

    View Comment
  31. Adrian a zis:

    @geo: Daca ai f cititi comentariile de la tutorialu cu Revo te luminai!!! Ia uite…e luat cu copy paste de acolo special pentru tine ca sa nu mai strici mauseul dans scroll si sa nu-ti mai obosesti doamne fereste manuta miscand mauseul

    Adrian
    May 23rd, 2009 at 18:18 Reply to this comment

    @morisman: Daca va uitati la titlul tutorialului dedesupt scrie mic cand a fost postat acest tutorial,la ce data la ce ora,De atunci pana in ziua de azi revo a scos 5 versiuni ale softului!!! Si-au schimbat modul de functionare la fel si cei de la GhetRight! Era o chestie descoperita de Boby,nu e o regula,tine foate mult de cel care foloseste softul! Chiar putea la un moment dat acest revo.dezinstaland cu el si reinstaland softul,sa ai tot 30 de zile de trial,probabil era mai bun Revo pe atunci…oricum nici atunci nu era o regula sau o specificatie cum ca revo ar face asta sau ar folosi la asa ceva,cum am spus astea au fost descoperite de Boby…

    View Comment
  32. Wolfyz a zis:

    am incercat sa il pun pe un Mojopac si mi-a dat eroarea :
    Runtime Error: Virtual C++ Program Files: Avira/AntivirDesktop/avscan.exe

    View Comment
  33. Ai uitat sa ne spui de ce ai ales custom la instalare. Poti sa explici ?

    View Comment
  34. @gus: Sa sti si tu ca este indicat sa folosesti modul de instalare custom ca sa nu te trezesti dupa aceea cu fel de fel de prostii instalate prin computer(adware, spyware, toolbar)

    View Comment
  35. @gus: In general e bine sa alegi custom la instalarea oricarui soft,pentru ca unele programe iti baga tot felu de toolbaruri,addware,spyware(mai rar) si nu cred ca le vrei…unele programe la fel iti mai ofera multe “prostii” in plus la softul respectiv pe care poate nu le vrei,pentru ca nu le vei folosi niciodata,daca o sa privesti tutorialele mai vechi de pe siteul nostru o sa vezi ca sa explicat de mai multe or de ce custom si nu expres!!! Eu niciodata nu instalez programele pe modul expres instal…ci mereu daca am posibilitatea aleg “custom” tocmai pentru a scoate a dezactiva functiile,scurtaturile,si addwerul pe care mi-l da softul respectiv,si pe care eu nu le vreau nu le doresc…de ceva timp toate softurile ofera si cate un toolbar daca ai instala toate toolbarurile pe care ti le ofera Daemon Tools,Yahoo Messenger,CCleaner si restu programelor pe care le vei pune,stii cum va arata browserul tau?(firefox,internet explorer,etc) ca un pom de craciun si cu portiunea “cadru” in care se afiseaza imaginea,pagina siteului,foarte mica!!!

    View Comment
  36. ovidiu zbarna a zis:

    Am un EEEPC 4g Surf cu 900 Mhz pe procesor si 2gb RAM (a fost upgradat). Ce antivirus free imi recomandati? Am folosit pana acum avast pentru ca nu stiam de avira dar imi manca mult din resurse. Am si Firewall de la Zone Alarm. Este ok? As fi vrut sa imi pun AVG dar cred ca s-ar misca foarte greu…

    PS: Super tutorialele.

    View Comment
  37. @ovidiu zbarna: Cind vine vorba de resurse AVG-ul este mai gurmand, este perfect pentru tine Avira free edition, cu toate astea nu stiu cum o sa se miste EeePc-ul, 900 Mhz nu este tocmai o viteza buna pentru un procesor.
    Cred ca Asus EeePc nu a fost gindit pentru solicitari atit de mari, incearca sa lasi setarile programelor de securitate (firewall+antivirus) mai jos, adica renuta la unele functii pentru a mai salva ceva resurse.
    O solutie mai potrivita decit Zone Alarm+Avira nici nu cred ca aveai !

    View Comment
  38. Buna seara ,imi cer scuze de deranj dar as vrea sa va cer parerea intr-o problema.
    Am instalat un antivirus trial ,e vorba de AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE ,eram curios sa vad cum se comporta pentru ca nu l-am mai incercat pina acum ,am dat scanare la tot computerul si mi-a gasit
    2 virusi (nu mai stiu cum le zice)pe care kaspersky internet security nu ii gasise pina atunci.
    Pina aici toate bune ,dar la un test de penetrare firewall cu un program de la voi de pe videotutoriale numit leaktest, surpriza firewall-ul este penetrat.
    Am intrat in setari la antivirus in onlineprotection -> firewall -> security level si am modificat optiunea de la
    high la custom,am reincercat cu leaktest si tot penetreaza firewall-ul,am ridicat la cea mai mare la block all si bineinteles ca nu am mai putut sa intru pe nici o adresa de net.
    Intrebarea mea este unde as putea fi gresit ceva setari s-au daca este firewall-ul acesta este asa de slabut(e periculos sa-l mai folosesc asa,sunt incepator in folosirea calculatorului-vechime doar 2 ani),mai mentionez faptul ca firewal-ul din windows este oprit iar la kaspersky cu aceleasi setari la testul cu leaktest firewal-ul nu era penetrat.
    Multumesc pentru rabdarea de a citi tot ,poate putin m-am lungit cu descrierea dar am vrut sa fiu cit se poate de clar.

    View Comment
  39. @cornel: Salut, sa sti ca setarea unui program de securitate nu este chiar asa de simpla, cu toate ca tu ai acolo un “cursor” cu care poti ridica nivelul securitatii sint sigur ca exista pe acolo si alte setari cu care poti imbunatatii comportamentul firewall-ului.
    O sa facem si noi un tutorial pentru aceasta solutie de securitate dar pina atuci trebuie sa mai faci tu sapaturi pe acolo.
    Din ce ai spus tu la inceput reiese ca Avira este mai bun decit Kaspersky, lucrurile nu sint chiar asa simple, in primul rind lumea nu face diferenta intre un virus si un spyware, pentru oameni toti sint virusi.
    O sa incercam noi sa oferim citeva explicatii cu ocazia primului tutorial pe teme de securitate.

    View Comment
  40. Folosesc avira de cand l-am descoperit.E foarte bun softul si ca nu-l voi mai schimba vreodata cu alt antivirus.Face echipa buna cu zone alarm si il recomand cu placere.

    View Comment
  41. Salut.Am avut si eu acest antivirus acum o saptamana,l-am dezinstalat dar nu cred ca l-am dezinstalat corect,acum cand vreau sa il reinstalez imi zice ca programul deja exista.Ce sa fac….fa rog sa ma ajutati!

    View Comment
  42. shark_of_tornado a zis:

    se intampla ceva daca tin executabilul in PC si am deja alt antivirus.Executabilul il tin in caz ca se intamla ceva cu antivirusul meu actual.(avast)

    View Comment
  43. shark_of_tornado a zis:

    din cate am citit yo cel mai bun antivirus este KASPERSKY. dar este doar cu trial de 30 zile daca il vrei free. deci care este mai bun? AVIRA sau AVAST . aaaa. vreau sa mai spun k yo am licenta la AVAST 4 ani !

    View Comment
  44. shark_of_tornado a zis:

    va rog raspundeti 🙂

    View Comment
  45. @shark_of_tornado:
    E greu de spus si parerile mereu vor fi impartite
    ,cel mai bine sa-l folosesti pe acela cu care te intelegi tu mai bine dar daca tot ai licenta la avast de ce sa nu-l folosesti
    Decizia iti apartine

    View Comment
  46. shark_of_tornado a zis:

    buna idee! daca tot am 4 ani licenta de cesa nu profit? /-)

    View Comment
  47. @shark_of_tornado:
    o licenta de avast se gaseste foarte usor daca stai sa cauti putin,iar avira la ora actuala este cel mai bun antivirus,in special la detectie virusi.eu personal folosesc premium security suite trial:

    Site pentru key de 180 zile(eu am de 30 deci nush daca merge):https://license.avira.com/en/promotion-8821dtghledngvzkrrqr (e site https deci e sigur si in + nu e piraterie …100% legal)

    Site pentru download antivirus: http://www.avira.com/en/downloads/avira_premium_security_suite.html

    nu am testat linkurile sa vad daca merg(ora tarzie)….incercati sa vedeti daca va place mai mult decat cel simplu(aremai multe optouni decat celelalte)

    View Comment
  48. CRISTIAN TM a zis:

    -VA ROG MULT DE TOT DACA PUTETI SA MA LAMURITI SI PE MINE CU CE INSEAMNA MALWARES , SI DACA COMODO FACE ACEST LUCRU , DE FAPT AM INTELES CA ACEST MALVARE DACA AI IN CALCULATOR , MANINCA MULTE RESURSE , SI INCETINESTE SISTEMUL , ESTE ADEVARAT???
    -VA ROG RASPUNDETI-MI-

    VA MULTUMESC

    View Comment
  49. laurentiu a zis:

    multumesc frumos :*

    View Comment
  50. shark_of_tornado a zis:

    am si eu o intrebare : am protectie pe net, pe IM, si detecteaza bine virusii? ( are acelesi beneficii ca avast?)

    View Comment
  51. shark_of_tornado a zis:

    bineinteles ma refer la avira free edition

    View Comment
  52. @shark_of_tornado: Bineinteles ca e un antivirus bestial,si dupa parerea mea mai bun ca Avast,insa Avira nu scaneaza traficul de pe IM!!! Insa are scanare in timp real,adik odata downloadat ceva prin yahoo messenger si ajuns acel ceva la tine in PC Avira il va scana prin protectia in timp real,la executarea fisierului sau la mutarea lui,asa ca tot nu prea ai cum sa fii infectat,iar Avastul se presupune ca l-ar fi scanat in timp ce se downloada,chiar daca el nu sa terminat de downloadat scaneaza fiecare bit care se descarca in pc prin intermediul clientului de Chat

    View Comment
  53. shark_of_tornado a zis:

    mi-am pus avira, pare sa functioneza bine! vom vedea in viitor!

    View Comment
  54. Salut si multummesc de tutorial.e super.Eu folosesc acasa,avira free versiunea 9 si agnitum outpost free firewall,ambele se comporta perfect.Este un antivirus foarte bun ,pe care il recomand tuturor,iar impreuna cu un firewall bun,aveti protectie optima.

    View Comment
  55. Adrian Morosan a zis:

    Salut,

    Tutorialul atasat articolului este de fapt pentru Acronis Disc Director.
    As vrea sa vad tutorialul pentru Avira…daca este posibil. Multumesc

    View Comment
  56. Ce tare … e Acronis …

    View Comment
  57. Vedeti ca e o greseala !!! Eu cand dau pe filmulet sa vad tutorial desprea avira imi arata tutorial despre acronis !!!!

    View Comment
    • Stiu, nu este o gresala, noi am retras tutorialul in mod deliberat din cauza unor erori la afisare si a unor probleme de calitate.
      Mai pe scurt acel tutorial nu se ridica la nivelul de calitate pe care videotutorial.ro il are.
      Promitem ca ttutorialul cu Avira va fi refacut in cel mai scurt timp.
      Multumim si te mai asteptam, intre timp vazi ca avem si alte tutoriale despre programe de tip antivirus.

      View Comment
  58. cochina ovidiu a zis:

    De ce nu functioneaza vidotutorialul la avira?Apare The webpage cannot be found si este vid. la acronis?????????????

    View Comment
    • Sa raspuns la aceasta intrebare,raspunsul il gasesti exact deasupra comentariului tau domnule,e chiar atat de greu sa citesti macar ultimele 2 comentarii inainte sa postati??? Chiar va place sa umplem rubrica de comentarii cu aceleasi intrebari si raspunsuri,va ia atat de mult si e atat de greu sa va aruncati ochii pe un text aflat exact deasupra comentariului tau???

      View Comment
  59. eu caut cum se instaleaza antivirusul avira si imi arata tutorialu de la acronis dece ???

    View Comment
  60. gepeto: eu caut cum se instaleaza antivirusul avira si imi arata tutorialu de la acronis dece ???

    Tutorialul a fost scos ca sa fie refacut,nu cred ca e o inginerie sa instalezi Avira,mai ales free edition!!! Next,Next,Next si Finish…

    View Comment
  61. cochina ovidiu a zis:

    astazi este in 28 august,si nu ma intereseaza instalarea avira ci setarile,oare atat de greu este sa-l refaceti,eu zic ca era bun si inainte ca l-am vazut doar ca se repeta de vreo 2 ori.

    View Comment
  62. Nu stiu de ce, dar cind lucrez cu IE, Avira imi sare pe un temporar din IE, ce sa fie?
    P.S. IE nu-l folosesc, am vrut doar sa-i bag niste site-uri in favorite pentru taica-meu… 😀

    View Comment
  63. la avira desi isi face update zilnic imi apare langa ”last update” in patratel rosu cu un semn al exclamarii ceea ce ma face sa cred ca e ceva in neregula.trebuie umblat cumva la setari?AVIRA ANTIVIR PERSONAL-FREE ANTIVIRUS

    View Comment
  64. Am o problema grava!!!Am downloadat un joc si ma trezesc cu un virus TR/Spy.409088.1 🙁 Am dat comanda de stergere Avirei. Am inchis calculatorul si ma trezesc iar cu avetisment : TR/Spy.409088.1 Iar am dat iar am inchis acelasi avertisment : TR/Spy.409088.1 🙁 .Va rog ma poate ajuta cineva va implor cat de repede posibil 🙁 🙁

    View Comment
  65. Shark: Am o problema grava!!!Am downloadat un joc si ma trezesc cu un virus TR/Spy.409088.1 Am dat comanda de stergere Avirei. Am inchis calculatorul si ma trezesc iar cu avetisment : TR/Spy.409088.1 Iar am dat iar am inchis acelasi avertisment : TR/Spy.409088.1 .Va rog ma poate ajuta cineva va implor cat de repede posibil

    1) Intai descarca Malwarebytes’Ant-Malware si/sau Superantispyware (sunt gratuite) si da un “Full Scan”. Daca apare ceva sterge. Daca nu apare nimic, atunci este un F/P al antivirusului Avira.
    2) Avira – atunci cand gaseste ceva Avira este bine ca intai (dupa ce vedem ca nu este F/P) sa bagi in carantina, iar apoi de acolo sa stergi.
    3) S-ar putea ca jocul sa fie corupt si/sau infestat, caz in care dezinstalezi jocul, apoi cureti PC-ul cu un program “Cleaner” pe care-l ai.
    4) Daca problema persista intri in “Safe Mod” (repornesti calculatorul si la startare apesi tasta F8) si scanezi din nou cu Malwarebytes’Ant-Malware si/sau Superantispyware si stergi toate “mizeriile” care rezulta in urma scanarii/scanarilor. Tot aici poti scana incaodata si cu Avira.
    5) Atentie, in toate cazurile sa ai in vedere ca daca ai crack-uri, keygen-uri sau alte astfel de smecherii sa nu ti le stergi.

    View Comment
  66. am rezolvat 🙂

    View Comment
  67. Cum resetez ceasul intern al Avira, ca sa vada o noua reinstalare a sa, ca fiind facuta in data de azi ?
    Orice incercare da acelasi rezultat – se instaleaza cu aceeasi data anterioara.
    Nu vreau sa umblu la ceasul os, ci cum se poate rezolva din Avira, daca se poate ?
    Multumesc.

    View Comment
    • francisc a zis:

      1960: Cum resetez ceasul intern al Avira, ca sa vada o noua reinstalare a sa, ca fiind facuta in data de azi ?Orice incercare da acelasi rezultat – se instaleaza cu aceeasi data anterioara.Nu vreau sa umblu la ceasul os, ci cum se poate rezolva din Avira, daca se poate ?Multumesc.  Citeaza-ma

      Nu prea iti inteleg intrebarea. Dar sa vedem …
      – Ce Avira folosesti: Free, Premium sau Internet Security?
      – Daca este vorba de cel Free nu-si are rostul sa faci ceea ce spui. Il dezinstalezi, stergi registrii cu un utilitar si reinstalezi.
      – Daca folosesti oricare din celelalte doua, care sunt contra cost, nu poti. Nu exista asa ceva. Si oricum nu are sens, nu poti pacali programele respective. Nu poti pentru ca nu are sens din punct de vedere al producatorului (daca ai licenta ea va fi valabila pentru perioada de timp achizitionata, iar daca vrei sa-ti prelungesti perioada ilegal atunci … canci, mucles). Daca te referi la un “Trial Reset”, in cazul Avira nu prea exista.

      View Comment
      • francisc: Nu prea iti inteleg intrebarea. Dar sa vedem …- Ce Avira folosesti: Free, Premium sau Internet Security?- Daca este vorba de cel Free nu-si are rostul sa faci ceea ce spui. Il dezinstalezi, stergi registrii cu un utilitar si reinstalezi.<Citeaza-ma

        Da , scuze, nu am specificat versiunea.
        Varianta Freeware.
        As fi recunoscator daca mi s-ar explica mai in amanunt ce anume se sterge din registrii, si care ar fi acel utilitar ?
        Nu toti sunt cunoscatori in aceste lucruri, cum nu toti stiu sa foloseasca un comparator, sau micrometru.
        Insa sunt deschis oricarei noi invataturi, desi nu mai sunt de mult la scoala.
        Deci ? Comenzile , softul ?
        Registrii, dupa ce îi cunosc a fi ai antivirusului, sa nu sterg altceva ?
        Multam …

        View Comment
        • francisc a zis:

          1960: Da , scuze, nu am specificat versiunea.Varianta Freeware.As fi recunoscator daca mi s-ar explica mai in amanunt ce anume se sterge din registrii, si care ar fi acel utilitar ?Nu toti sunt cunoscatori in aceste lucruri, cum nu toti stiu sa foloseasca un comparator, sau micrometru.Insa sunt deschis oricarei noi invataturi, desi nu mai sunt de mult la scoala.Deci ? Comenzile , softul ?Registrii, dupa ce îi cunosc a fi ai antivirusului, sa nu sterg altceva ?Multam …  Citeaza-ma

          Bine. Hai sa ne intelegem. Pentru versiunea free:
          1) Instalezi Avira, il setezi si scanezi si gata. Nu mai este nevoie de dezinstalare pentru prelungirea licentei. La sfarsitul perioadei de licentiere, cu patru saptamani inainte, licenta se va prelungi automat pentru o perioada determinata de producator. In perioada de licentiere se vor actualiza atat data de baze cat si programul in sine (daca esate cazul);
          2) Daca dezinstalezi Avira atunci:
          – intri in Control Panel – Add or Remove Programs – si dai Remove la Avira – apoi restart;
          3) Dupa dezinstalare, pentru curatirea totala a registrilor, folosesti RegCleaner.exe, downloadabil de pe sie-ul lor sub denumirea Avira AntiVir RegistryCleaner (calea de downloadare este: “Avira.com” – Downloads – Tools – Avira AntiVir RegistryCleaner);
          4) Apoi stergi cu un utilitar registrii (pe care il ai instalat in PC – exemplu: WinUtilities, CClener, Regcleaner etc.);
          5) Daca reinstalezi Avira Free, el iti va arata aceeasi data de instalare si expirare ca la instalarea precedenta (iti inscrie in registrii un cod pe care nu poti sa-l stergi decat daca esti maesttru in IT sau reinstalezi windows-ul – cred ca nu este cazul si oricum nu este important daca tot este gratuit);
          6) Daca il instalezi/dezinstalezi de 100 de ori programul va arata acelasi lucru din punct de vedere al datelor, dar nu afecteaza cu nimic rularea programului si nici actualizarile, indiferent de data finala inscrisa in “Avira Antivir Personal – Free Antivirus … (adica data expirarii).

          View Comment
  68. francisc :
    Neconcludent.
    Avira Free version, are perioada de testare de un an.

    [IMG]http://i44.tinypic.com/34yd0zk.gif[/IMG]

    Ce se intimpla dupa data de 1 iulie 2010 cu acest avtivirus ?

    Nu ma intereseaza cum se dezinstaleaza, orice copil ci IQ 2, stie sa dezinstaleze o aplicatie.
    Pe mine ma interesa sa imi spui in clar care sunbt registrii aceia de care spui tu ca numai un specialist iistie.
    Sa fim seriosi, daca ma bag o luna tare in softurile specializate pe reg. ii descopar.
    Dar voiam sa evit atita munca inutila, si speram ca cineva este atit de dragut sa imi divulge si mie, si altora acest mic secret.

    Din cite cunosc, dupa data de 1 iulie 2010, nu mai pot continua folosirea acestui av, chiar daca il dezinstalez si apoi il reibstalez.
    De aceea am cerut un soft ( din acela de care avem toti in pc -un pic de warez !) probat, destept, si cheile ce trebuiesc eliminate , direct, cu calera acestora.
    Stii, de cite ori am apelat la un “specialist” care sa ma ajute cu explicatii, m-am lovit mereu de un “firewall” personal, al sau.
    Sunt indaratnici, nu vor ca si alte persoane sa cunoasca 0,1% din ce cunosc ei.
    Asa ca, am luat-o pe circa mea, si am invatat din greselile mele, iar ceea ce am invatat si stiu, am dat intotdeauna si altora, cu explicatii amanuntite, fiindca stiu cit de rau ewste sa nu fii ajutat. Cu adevarat, ajutat.

    Multumesc de ajutor.
    Voi incerca ce spui la punctul doi, desi, nu rezolv mare lucru asa.
    Astept, poate , poate cineva se indura sa spuna ceva.
    Cristi ?

    View Comment
  69. Scuze, nu ce ai spus la punctul doi, ci parte din ce ai spus la trei :

    Dupa dezinstalare, pentru curatirea totala a registrilor, folosesti RegCleaner.exe

    View Comment
    • francisc a zis:

      1960: Scuze, nu ce ai spus la punctul doi, ci parte din ce ai spus la trei :  Citeaza-ma

      Gresesti!!! Avira Free este gratuit tot timpul, fara limita de timp!!! Se specifica si in tutorial, si eu personal il folosesc de cativa ani buni. Ori nu ai fost atent la ceea ce am scris, ori nu vorbim despre acelasi lucru. Refolmulez: Varianta Free de la Avira: SE VA REINOII AUTOMAT CU PATRU SAPTAMANI INAINTE DE EXPIRAREA TERMENULUI AFISAT IN PROGRAM (in fereastra Avira – linia a patra (4) – Avira Antivir Personal – Free Antivirus 01.07.2010 – scrie clar in engleza ca: “License will be automatically extended and updatet about 4 weeks prior to expiration”). Ce nu ai inteles?

      View Comment
  70. francisc a zis:

    Te rog nu mai afisa aiurea niste supozitii. Iti este lene sau nu poti sa citesti ceea ce este afisat in prima fereastra a programului Avira. Si-ti spun eu, daca nu poti asta nu poti gasi nici inregistrarile din registrii. Fii sigur de asta. Nu este nevoie de un specialist! Este nevoie sa fii atent la ceea ce afiseaza orice program.

    View Comment
  71. francisc a zis:

    Uneori Adrian are mare dreptate. Nu sunteti in stare nici sa cititi ceea ce afiseaza programul pe care-l utilizati, daramite sa vizionati un tutorial de la cap la coada. Eu am fost intotdeauna intelegator si, chiar daca s-au suparat uneori moderatorii, am explicat “babeste” si am facut trimitere si la alte site-uri pentru informare suplimentara. Am facut tot ceea ce omeneste era posibil pentru a completa informatiile din tutoriale in asa fel incat sa fie pe intelesul tuturor.
    Dupa 17 ani de IT, chiar ma simt jignit sa ma contreze cineva pe un subiect evident si banal, cu informatii clare afisat chiar in cadrul programului in cauza (Avira Free). Daca nici asta nu stiu atunci mai bine ma las de meserie!!!

    View Comment
    • francisc: Uneori Adrian are mare dreptate. Nu sunteti in stare nici sa cititi ceea ce afiseaza programul pe care-l utilizati, daramite sa vizionati un tutorial de la cap la coada. Eu am fost intotdeauna intelegator si, chiar daca s-au suparat uneori moderatorii, am explicat “babeste” si am facut trimitere si la alte site-uri pentru informare suplimentara. Am facut tot ceea ce omeneste era posibil pentru a completa informatiile din tutoriale in asa fel incat sa fie pe intelesul tuturor.
      Dupa 17 ani de IT, chiar ma simt jignit sa ma contreze cineva pe un subiect evident si banal, cu informatii clare afisat chiar in cadrul programului in cauza (Avira Free). Daca nici asta nu stiu atunci mai bine ma las de meserie!!!  

      Nu te mai agita…lasal sa doarma….eu crdeam ca engleza e o limba de uz international si ca toti ar trebui sa o stie dar se pare ca e al dracului de grea…o inteleg numai aia EMO si rockerii.

      View Comment
      • francisc a zis:

        Adrian: Nu te mai agita…lasal sa doarma….eu crdeam ca engleza e o limba de uz international si ca toti ar trebui sa o stie dar se pare ca e al dracului de grea…o inteleg numai aia EMO si rockerii.  Citeaza-ma

        Sa stii ca acum te inteleg foarte bine.

        View Comment
  72. adrian

    Nu te mai agita…lasal sa doarma….eu crdeam ca engleza e o limba de uz international si ca toti ar trebui sa o stie dar se pare ca e al dracului de grea…o inteleg numai aia EMO si rockerii.

    Bravo. lasal. sau , lasa-l ? adrian
    Imi place limbajul tau.
    Cred ca la fel vorbesti si cu parintii tai?
    Ajungi mare om…

    francisc :
    Crede-ma, nu am vazut absolut niciodata ceeea ce imi dai tu ca citat in engleza, altfel nu ma mai agitam pe aici.
    Deci, imi cer scuze ca am cerut ajutor acolo unde nu stiu .
    Nu am spus ca tu, IT-ist de formatie, nu stii ce spui, am spus ce nu stiu eu.

    In ce priveste cele de aici :


    Nu sunteti in stare nici sa cititi ceea ce afiseaza programul pe care-l utilizati, daramite sa vizionati un tutorial de la cap la coada. Eu am fost intotdeauna intelegator si, chiar daca s-au suparat uneori moderatorii, am explicat “babeste” si am facut trimitere si la alte site-uri pentru informare suplimentara. Am facut tot ceea ce omeneste era posibil pentru a completa informatiile din tutoriale in asa fel incat sa fie pe intelesul tuturor.

    Esti sigur de asta, in ce ma priveste ?
    Ca sa afirmi asa ceva, trebuie sa cunosti persoana cu care discuti.
    Obisnuiesc sa citesc tot, cum am facut-o si aici, citind toate comentariile din aceasta pagina.
    Uite ca mi-a scapat un rind.
    Se intimpla si la altii.
    Crede-ma , nu sunt un cretinel din asta ce se crede buricul pamintului, si asa cum am spus, sunt lucruri pe care nu le stiu, dar le invat.
    Daca nu primind ajutor, atunci, din greselile pe care le fac, in acest domeniu.
    Nu am apasat niciodata pe linia 4,in fereastra principala, update-ul se face automat, fiind setat sa se faca zilnic.
    Folosesc doar actiunile din pozitiile doi si trei. 🙂

    Cit de greu era sa pui o imagine, ce rezolva nestiinta mea ?
    Sau, link to image, ca vad ca imaginea nu apare, pusa intre taguri ?

    http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gif

    Legat de un soft destept in ale registrilor, puteai sa dai un exemplu de acest gen :
    Your Unistaler!

    Oricum, francisc, iti multumesc ca ai avut rabdare cu un afon in ale IT-ului.
    Mi-ati luat curajul de a mai intreba ceva pe aici, cu modul in care acel individ ( adrian ) a ripostat.
    No problem, sunt si alte site-uri, unde josnicii de genul celor scrise de acesta nu sunt permise, oricit de vechi ar fi individul in acel loc.
    Respectul este total si nu influentat de numarul de postari sau de data inscrierii.
    Va doresc o zi buna, celor ce merita, desigur.
    Felicitari pentru tutorialele create aici, si la mai multe.

    View Comment
    • 1960: adrian
      Bravo. lasal. sau , lasa-l ? adrian
      Imi place limbajul tau.
      Cred ca la fel vorbesti si cu parintii tai?
      Ajungi mare om…francisc :
      Crede-ma, nu am vazut absolut niciodata ceeea ce imi dai tu ca citat in engleza, altfel nu ma mai agitam pe aici.
      Deci, imi cer scuze ca am cerut ajutor acolo unde nu stiu .
      Nu am spus ca tu, IT-ist de formatie, nu stii ce spui, am spus ce nu stiu eu.In ce priveste cele de aici :
      Esti sigur de asta, in ce ma priveste ?
      Ca sa afirmi asa ceva, trebuie sa cunosti persoana cu care discuti.
      Obisnuiesc sa citesc tot, cum am facut-o si aici, citind toate comentariile din aceasta pagina.
      Uite ca mi-a scapat un rind.
      Se intimpla si la altii.
      Crede-ma , nu sunt un cretinel din asta ce se crede buricul pamintului, si asa cum am spus, sunt lucruri pe care nu le stiu, dar le invat.
      Daca nu primind ajutor, atunci, din greselile pe care le fac, in acest domeniu.
      Nu am apasat niciodata pe linia 4,in fereastra principala,update-ul se face automat, fiind setat sa se faca zilnic.
      Folosesc doar actiunile din pozitiile doi si trei.
      Cit de greu era sa pui o imagine, ce rezolva nestiinta mea ?
      Sau, link to image, ca vad ca imaginea nu apare, pusa intre taguri ?http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gifLegat de un soft destept in ale registrilor, puteai sa dai un exemplu de acest gen :
      Your Unistaler!Oricum, francisc, iti multumesc ca ai avut rabdare cu un afon in ale IT-ului.
      Mi-ati luat curajul de a mai intreba ceva pe aici, cu modul in care acel individ ( adrian ) a ripostat.
      No problem, sunt si alte site-uri, unde josnicii de genul celor scrise de acesta nu sunt permise, oricit de vechi ar fi individul in acel loc.
      Respectul este total si nu influentat de numarul de postari sau de data inscrierii.
      Va doresc o zi buna, celor ce merita, desigur.
      Felicitari pentru tutorialele create aici, si la mai multe.  

      Gura mica si joc de glezne…cum ai spus si tu…nu iti convine mergi pe alt site…, menirea noastra nu este sa te educam pe tine sau sa dadacim batutii in cap. Puteai foarte simplu daca nu intelegi sau nu stii sa spui asta…nu sa te iei in gura cu cel e stie si sa te contrazici. Altfel esti inteles daca spui “stai ca nu inteleg, nu stiu unde gasesc ce spui tu” si altfel esti inteles cand vine unu ca tine ca un uragan batut in cap si zice “nu e adevarat domle…nu exista asa ceva…am vazut eu…nu este asa ceva, nu apare) Invata sa iti expui problema si apoi vei fi respectat si poate cel ce te va ajuta va avea mai multa rabdare daca ai recunoaste ca esti copac in ale it-ului si nu ai incepe sa te contrazici

      View Comment
    • francisc a zis:

      1960: adrianBravo. lasal. sau , lasa-l ? adrianImi place limbajul tau.Cred ca la fel vorbesti si cu parintii tai?Ajungi mare om…francisc :Crede-ma, nu am vazut absolut niciodata ceeea ce imi dai tu ca citat in engleza, altfel nu ma mai agitam pe aici.Deci, imi cer scuze ca am cerut ajutor acolo unde nu stiu .Nu am spus ca tu, IT-ist de formatie, nu stii ce spui, am spus ce nu stiu eu.In ce priveste cele de aici :Esti sigur de asta, in ce ma priveste ?Ca sa afirmi asa ceva, trebuie sa cunosti persoana cu care discuti.Obisnuiesc sa citesc tot, cum am facut-o si aici, citind toate comentariile din aceasta pagina.Uite ca mi-a scapat un rind.Se intimpla si la altii.Crede-ma , nu sunt un cretinel din asta ce se crede buricul pamintului, si asa cum am spus, sunt lucruri pe care nu le stiu, dar le invat.Daca nu primind ajutor, atunci, din greselile pe care le fac, in acest domeniu.Nu am apasat niciodata pe linia 4,in fereastra principala, update-ul se face automat, fiind setat sa se faca zilnic.Folosesc doar actiunile din pozitiile doi si trei. Cit de greu era sa pui o imagine, ce rezolva nestiinta mea ?Sau, link to image, ca vad ca imaginea nu apare, pusa intre taguri ?http://www.freeimagehosting.net/image.php?487e851c85.gifLegat de un soft destept in ale registrilor, puteai sa dai un exemplu de acest gen :Your Unistaler!Oricum, francisc, iti multumesc ca ai avut rabdare cu un afon in ale IT-ului.Mi-ati luat curajul de a mai intreba ceva pe aici, cu modul in care acel individ ( adrian ) a ripostat.No problem, sunt si alte site-uri, unde josnicii de genul celor scrise de acesta nu sunt permise, oricit de vechi ar fi individul in acel loc.Respectul este total si nu influentat de numarul de postari sau de data inscrierii.Va doresc o zi buna, celor ce merita, desigur.Felicitari pentru tutorialele create aici, si la mai multe.  Citeaza-ma

      De ce sa-ti pun poza cand ai videotutorial unde ti se explica foarte clar cu ce se “mananca” acest program? Nu mi-am imaginat ca nici macar nu ai vizionat acest tutorial. Te ofensezi degeaba. Sa utilizezi un program (oricare ar fi el) si sa nu te uiti nici macar din curiozitate ce contine (macar in prima fereastra)! Mi se pare absurd. Si oricum, degeaba folosesti Avira sau oricare alt program daca nu-l setezi corespunzator.
      Si acum gata cu acest subiect. Faci ce vrei si ce stii.
      Succes.

      View Comment
  73. Pentru ce spui tu mai sus …
    Imi dovedesti ce caracter ai.
    Cred ca nu ai citit tot ce am scris eu.
    Am spus foarte clar ca nu sunt priceput in asa ceva.
    Dar invat repede, si totodata , ajut din tot sufletul pe oricine, fara sa fiu jigodie, cu tot ce pot, fara a ma opări inutil.
    Sincer imi pare rau, o spun pentru a doua oara, insa se pare ca aveti niste fixatii. Cind cineva spune altceva decit vreti voi, gata pumnul in gura.
    Daca in viata de zi cu zi cineva imi adresa cuvintele scrise cu obraznicie de tine

    Gura mica si joc de glezne

    , in clipa urmatoare avea gura mica de tot.
    Credeam ca am incheiat subiectul, nu ma asteptam la un raspuns cu iz de Ferentrari, din partea ta.
    In viata ar trebui sa inveti sa ai rabdare, sa nu te oparesti atunci cind cineva isi sustine punctul de vedere, oricit de prost ar fi acela.
    Daca esti atit de irascibil si nervos si in realitate, se poate ca cineva sa iti dea o replica nu tocmai placuta.

    Deci, hai sa incheiem definitiv aceasta poveste, nu are sens sa discutam in continuare. Cel mai destept intotdeauna cedeaza primul.
    Îti mai repet inca o data, tie si amicului agramat :

    IMI CER SCUZE CA V-AM SUPARAT CU NESTIINTA MEA.

    Numai bine .

    View Comment
  74. Revin cu o corectie:
    Am confundat numele, am crezut ca francisc este autorul acestui mesaj, insa e total gresit.
    Autorul este adrian.
    Deci, imi cer iertare pentru confuzie.
    Textul ramine insa acelasi, ca destinatar fiind adrian.
    Mii de scuze, francisc. Chiar m-am mirat ca acel limbaj sa vina din partea ta.

    Bafta in continuare.

    View Comment
    • 1960: Revin cu o corectie:
      Am confundat numele, am crezut ca francisc este autorul acestui mesaj, insa e total gresit.
      Autorul este adrian.
      Deci, imi cer iertare pentru confuzie.
      Textul ramine insa acelasi, ca destinatar fiind adrian.
      Mii de scuze, francisc. Chiar m-am mirat ca acel limbaj sa vina din partea ta.Bafta in continuare.  

      Rade ciob de oala sparta, probabil esti de peste prut…unde la voi Romana a ramas in urma si infecta rau de tot. se scrie cu “î” din i atunci cand “î” se afla la inceput de cuvant si cu “î” din a (adica “â”) cand “î” se afla in mijlocul cuvantului sau in oricare loc. Astfel vom avea romana nu romina asa cum multe cuvinte le-ai scris tu pe aici cu “î” din i.

      View Comment
    • francisc a zis:

      1960: Revin cu o corectie:Am confundat numele, am crezut ca francisc este autorul acestui mesaj, insa e total gresit.Autorul este adrian.Deci, imi cer iertare pentru confuzie.Textul ramine insa acelasi, ca destinatar fiind adrian.Mii de scuze, francisc. Chiar m-am mirat ca acel limbaj sa vina din partea ta.Bafta in continuare.  Citeaza-ma

      Nici o problema. Greseala este omeneasca, nerepararea ei este negativa. Dar hai s-o lasam balta. Tu nu ai fost atent, nu ai vizionat tutorialul, te-ai contrat inutil. Dupa ce ti-am raspuns puteai sa verifici daca sunt adevarate afirmatiile mele si daca-ti era ceva neclar intrebai. Iar eu m-am enervat pentru ca negai la nesfarsit ceva evident si banal. Aici nu era vorba de cate cunostinte IT are unul sau altul, ci de a lua informatia din tutorial sau din postari (ale mele sau ale altora). Era vorba despre un singur click pe videotutorial sau pe programul Avira din PC-ul tau si gata, aveai raspunsul. Dar tu nu si nu. Sa stii ca pe acest site explicatiile sunt de completare si/sau dezbatere pe tema unui videotutorial; nu se pun poze pentru ca sunt imagini si cuvinte spuse.
      Iar cu privire la amenintarile tale, sa stii ca ma lasa rece. In primul rand nu sunt un tip sperios si in al doilea rand “am cu ce sa scap” de cei care ma ameninta intr-un fel sau altul (si cred ca asa este si Adrian, in caz in care amenintarile i se adresau). Nu-ti convine ceva, pa si la revedere.

      View Comment
  75. Poate sa i mi spuna si mie cineva de ce nu mi se deschid paginile web cu antivirusi? Am intrat si pe panda si pe avg,avira,etc la toate i mi spune SERVER NOT FOUND in schimb oricare alt sait obisnuit se deschide fara probleme, va rog daca poate sa ma ajute si pe mine cineva ar fi nemaipomenit.

    View Comment
    • Poate sa i mi spuna si mie cineva de ce nu mi se deschid paginile web cu antivirusi? Am intrat si pe panda si pe avg,avira,etc la toate i mi spune SERVER NOT FOUND in schimb oricare alt sait obisnuit se deschide fara probleme, va rog daca poate sa ma ajute si pe mine cineva ar fi nemaipomenit.  Citeaza-ma

      In primul rand, virusul se numeste Win32.Worm.Downadup, Win32\Conficker sau Win32\Kido in functie de producatorul antivirus, iar principala actiune este blocarea accesului la site-urile producatorilor antivirus sau a celor care contin cuvintele: virus, malware, rootkit, etc.
      De asemenea este blocata actualizarea programelor antivirus instalate.

      Fa asa:

      Pentru dezinfectare ai nevoie de aceasta arhiva: http://rapidshare.com/files/183106347/win3…dup_removal.zip.
      Descarc-o undeva pe Desktop.
      Arhiva contine doua foldere: Patches si Removal tools.

      Pentru dezinfectie urmeaza pasii de mai jos:

      1. Deschide arhiva si navigheaza la folder-ul Patches. In functie de sistemul de operare folosit deschide folder-ul Windows Vista sau Windows XP si extrage continutul acestuia pe Desktop.
      2. Ruleaza fisierele extrase: WindowsXP-KB958644-x86-ENU.exe pentru Windows si respectiv Windows6.0-KB958644-x86.msu pentru windows Vista.
      Apoi restarteaza PC-ul.
      3. Dezactiveaza System Restore (click-dreapta pe My Computer, selecteaza Properties. In noua fereastra navigheaza la System Restore si bifeaza Turn off system restore on all drives. Confirma cu OK in fereastra Properties.)
      4. Deschide din nou arhiva descarcata anterior si navigheaza in folder-ul Removal tools. Alege una dintre optiuni dupa plac: BitDefender, F-Secure sau Kaspersky.

      a. Pentru BitDefender procedeaza astfel:

      Extrage si apoi ruleaza fisierul Anti-Downadup-graphics.exe din folder-ul BitDefender.

      Apasa butonul Start si asteapta sa termine dezinfectia.

      La final apasa Close.

      b. Pentru F-Secure procedeza astfel:

      Extrage fisierul f-downadup.exe in C:\

      Apasa butonul Start (al Windows-ului), selecteaza Run si in casuta care apare se scrie comanda C:\f-downadup.exe –disinfect si se apasa Enter.

      c. Pentru Kaspersky procedeaza astfel:

      Extrage si ruleaza fisierul klwk.com in C:\. Asteapta sa termine procesul de scanare.

      Apasa butonul Start (al Windows-ului), selecteaza Run si in casuta care apare scrie C:\klwk.com /s.

      Asteapta ca procesul de scanare si stergere a infectiilor sa se termine cu succes.

      In cazul in care dezinfectia cu unul dintre produsele de mai sus nu functioneaza incerca-l pe urmatorul.
      Bafta!

      View Comment
      • In primul rand, virusul se numeste Win32.Worm.Downadup, Win32\Conficker sau Win32\Kido in functie de producatorul antivirus, iar principala actiune este blocarea accesului la site-urile producatorilor antivirus sau a celor care contin cuvintele: virus, malware, rootkit, etc.
        De asemenea este blocata actualizarea programelor antivirus instalate.Fa asa:Pentru dezinfectare ai nevoie de aceasta arhiva: http://rapidshare.com/files/183106347/win3…dup_removal.zip.
        Descarc-o undeva pe Desktop.
        Arhiva contine doua foldere: Patches si Removal tools.Pentru dezinfectie urmeaza pasii de mai jos:1. Deschide arhiva si navigheaza la folder-ul Patches. In functie de sistemul de operare folosit deschide folder-ul Windows Vista sau Windows XP si extrage continutul acestuia pe Desktop.
        2. Ruleaza fisierele extrase: WindowsXP-KB958644-x86-ENU.exe pentru Windows si respectiv Windows6.0-KB958644-x86.msu pentru windows Vista.
        Apoi restarteaza PC-ul.
        3. Dezactiveaza System Restore (click-dreapta pe My Computer, selecteaza Properties. In noua fereastra navigheaza la System Restore si bifeaza Turn off system restore on all drives. Confirma cu OK in fereastra Properties.)
        4. Deschide din nou arhiva descarcata anterior si navigheaza in folder-ul Removal tools. Alege una dintre optiuni dupa plac: BitDefender, F-Secure sau Kaspersky.a. Pentru BitDefender procedeaza astfel:Extrage si apoi ruleaza fisierul Anti-Downadup-graphics.exe din folder-ul BitDefender.Apasa butonul Start si asteapta sa termine dezinfectia.La final apasa Close.b. Pentru F-Secure procedeza astfel:Extrage fisierul f-downadup.exe in C:\Apasa butonul Start (al Windows-ului), selecteaza Run si in casuta care apare se scrie comanda C:\f-downadup.exe –disinfect si se apasa Enter.c. Pentru Kaspersky procedeaza astfel:Extrage si ruleaza fisierul klwk.com in C:\. Asteapta sa termine procesul de scanare.Apasa butonul Start (al Windows-ului), selecteaza Run si in casuta care apare scrie C:\klwk.com /s.Asteapta ca procesul de scanare si stergere a infectiilor sa se termine cu succes.In cazul in care dezinfectia cu unul dintre produsele de mai sus nu functioneaza incerca-l pe urmatorul.
        Bafta!  

        Multumesc mult dar nu reusesc sa descarc arhiva aia care mi ai dato nu ma pricep daca vrei sa i-mi spui cum …..am incercat dar nu cred ca este bine a descarcat ceva cu semnu mozilla exe dar can dau sa deschid da eroare ***this application has failed to start because xul.dll was not found.Re-installing the aplication may fix this problem*** Intelegema si tu sunt incepator

        View Comment
    • Poate sa i mi spuna si mie cineva de ce nu mi se deschid paginile web cu antivirusi? Am intrat si pe panda si pe avg,avira,etc la toate i mi spune SERVER NOT FOUND in schimb oricare alt sait obisnuit se deschide fara probleme, va rog daca poate sa ma ajute si pe mine cineva ar fi nemaipomenit.  Citeaza-ma

      A durat pana a fost moderata postarea mea. Sper sa-ti fie utile utilitarele alea. Daca aveai windows-ul updatat putin probabil sa te infectat cu acest nenorocit de virus si puteai sa-l scoti cu banalul MRT (Microsoft Malicios Software Removal Tool) din sistem 32. E foarte incapatanat. Scapi destul de greu de el. Revino cu detalii sa vedem daca ai scapat sau nu de infectia asta nenorocita.
      Bafta.

      View Comment
  76. dumitrescu mihai a zis:

    Buna ziua! Peste câteva zile îmi expiră anivirusul (Avira Premium Security Suite, a fost un trial gratuit de 90 zile. Puteţi să mă îndrumaţi şi pe mine pt. a instala un nou antivirus ( sunt începător….), a-ş putea sa instalez versiunea antiv. Avira gratuit pt. 6 luni?
    Vă mulţumesc!

    View Comment
    • francisc a zis:

      Vezi aici:
      “hxxps://license.avira.com/en/promotion-hylm9fbv7chaxs8zbl83”
      (schimba hxxps cu https, apoi introdu prin metoda copy/paste in fereastra de cautare al browserului si dai “cautare”)
      Este o oferta pentru 92 zile. Daca nu merge da-mi si mie o adresa de email ca sa-ti trimit o licenta valabila peste 80 de zile. Am luat-o de pe adresa sus mentionata, dar n-am folosit-o (licenta incepe sa fie activa din momentul obtinerii)

      View Comment
    • francisc a zis:

      Am uitat sa mentionez ca oferta este pentru “Avira AntiVir Premium” si nu pentru Avira Premium Security Suite.

      View Comment
    • francisc a zis:

      Hai!!! Ca m-am tampit. Scuze. Licenta este pentru Avira Premium Security Suite. Nu lua in seama al doilea comentariu al meu (este gresit).

      View Comment
      • dumitrescu mihai a zis:

        ok! si cum procedez? dau renw la actualul antivirus (expira pe 1 iulie) si instalez noul antivirus?

        View Comment
        • francisc a zis:

          dumitrescu mihai: ok! si cum procedez? dau renw la actualul antivirus (expira pe 1 iulie) si instalez noul antivirus?

          Pai, de ce sa instalezi din nou Avira Premium Security Suite? Te inregistrezi pe site-ul ala: sex (Mr), Nume, Prenume, Adresa email valida, Tara si click pe inregistrare. In cateva secunde ar trebui sa primesti licenta (cheia) pe email. Click pe Avira, din fereastra principala intri in Help, apoi in License Management si inscrii licenta nou obtinuta.

          View Comment
        • francisc a zis:

          dumitrescu mihai: ok! si cum procedez? dau renw la actualul antivirus (expira pe 1 iulie) si instalez noul antivirus?

          Azi nu sunt atent deloc! Completare: de ce sa mai stai pana pe 1 iulie? Poate intre timp nu mai este valabila oferta. Baga acuma licenta noua.

          View Comment
  77. Salut prieteni!Am si eu o problema,am instalat Antiv Avira Premium 30 de zile gratuit,iar inainte cu 4 zile de expirare a antivirusului am cumparat on-line licenta pe 2 ani.Problema este ca antivirusul imi arata termenul ca el a expirat,cu toate ca el este activ.Nu am primit e-mail de la ei ca l-am platit.Intrebarea mea este:cand imi da drumul la licenta pe 2 ani?Am citit mai sus ca trebuia sa-l cumpar cu 4 saptamani in urma!Cineva care stie sa-mi dea si mie un raspuns.De la banca mi-au dat foaia precum ca eu au primit banii.

    View Comment
  78. sall….parerea mea despre antivirus avira este excelenta deoarece e un fb antivirus si se comporta ca ataree;)

    View Comment
  79. Dupa parerea mea cel mai bun antivirus free este avira free edition

    View Comment
  80. Ceva nu e in regua aici? sau?? Titlul e Instalarea unui antivirus Avira free edition -tutorial video si Cristi vorbeste de Acrosnis? Adrian uitate te tog sa vezi cei aici? ori nu mai vad eu bine ori ati incucat voi aici?

    View Comment
    • AdrianGudus a zis:

      sklipy:
      Ceva nu e in regua aici? sau?? Titlul e Instalarea unui antivirus Avira free edition -tutorial video si Cristi vorbeste de Acrosnis? Adrian uitate te tog sa vezi cei aici? ori nu mai vad eu bine ori ati incucat voi aici?

      Scrie in casuta de cautare: Avira AntiVir, download, instalare si setare, da enter si vei gasi tutorialul.

      View Comment
  81. Mersi , am gasit ..am scris in casuta de cautare avira si am gasit asta de aia te-am intrebat ce e aici? Ms oricum pentru raspuns

    View Comment
  82. Ce a evoluat de la primul tutorial!

    View Comment

Alte referințe

  1. […] un sistem performant,insa aceia care au sisteme mai putin performante ar trebui sa se indrepte spre antivirusul avira la care colegul meu boby a facut un […]

    View Comment

Spune-ți părerea

*